torsdag, juli 30, 2009

Sommarnätter - my favorite time of the year

Nu när jag är hemma verkar jag inte tycka att det är lika kul att blogga. Jag gör saker nästan hela dagarna, träffar folk som jag inte har sett på alldelens alldelens för länge och dricker öl i dom fina sommarkvällarna. Takterassen på Färjan är nog en av mina favoritplatser just nu.

Livet tar lite oväntade vändningar ibland och jag försöker mentalt förbereda mig på alla sätt och vis på en flytt om en månad. Allmänt verkar det flyta på rätt bra nu. Och det är verkligen så jäkla skönt att vara hemma igen!

Ikväll inleds Lulekalaset, först med en fika i goda och gammla vänners lag, sen en spelning med Scaburbia. Hoppas att dom håller måttet även hemma i L-town, har bara sett dom uppe i Björkis tidigare, och stämningen i den lilla baren med 100 förväntansfulla säsongare är svårt att slå. Det känns som att alla jag inte har styrt upp en träff med tidigare kommer att vara där!

Inga kommentarer: