måndag, augusti 03, 2009

Iaktaget på Lulekalaset

  • Det är tragiskt att se på one hit-wonders, när det är så tydligt att publiken är där för att se en enda låt (och så även jag)
  • Jag saknar inte att vara 16 år och stå och smygsupa mitt i ett publikhav (fast jag var alldelens för snäll för det)
  • Det är otroligt att det inte är fler cykelolyckor än det är en sån här helg. Det var fler att akta sig för på väg till och från stan än när man gick från ena hamnen till den andra inne på området
  • Thåström dricker New Castle på scen
  • Thåström i fråga ser verkligen ut som utvecklingsstörd när han sjunger
  • Det är kul att återse gammla gymnasievänner, men det är fruktansvärt uttjatande att svara på samma fråga VARJE gång. Varför denna fokusering på vad alla utbildar sig till? Kan man inte börja med något nytt och kreativt. Hur har din musikstil utvecklats de senaste fem åren?
  • bob hund håller stilen än
  • Thomas Öberg är en jävel på att vicka på sina obefintliga höfter
  • Jag tror att jag ska på allvar börja samla på band-tischor. hederlig ljusblå bob hund - check
  • Fyllemat på max är det bästa som finns klockan 3 på natten
  • Två konserter vid stora scenen klockan 12, nästan längst fram i mitten, två olika stofiler som håller på att somna, i stort sett upphållna av mig. Den ena hade mage att försöka nypa mig i rumpan. Han förtjänade verkligen den vassa armbågen i sidan

Inga kommentarer: