söndag, augusti 30, 2009

Billströmska folkhögskolan, Tjörn

Har kommit fram till folkhögskolan och håller på att installera mig nu. Försöker packa upp, men det är så svårt!

Rummet är sådär pepp, vita väggar med skruvar i, men jag har bott värre, eller i alla fall så här. Ska få flytta om en månad på grund av restaurering. Bra beslut. Överlevde jag Fjällbo överlever jag det här.

Skolan verkar fin, ligger mitt i ingenting. Jag gillar vad jag har sett av Tjörn so far.

Jag har fina vänner i Göteborg som säger att dom förväntar sig att jag kommer dit minst varannan helg. Då behöver jag inte oroa mig för att vara där mer än dom förväntar sig...

Jag har inte vågat fråga om man får använda internet bara sådär. Känner mig för nördig om det är det första jag frågar. Så jag tjuvar och sitter och kollar in gamla välbekanta bloggar och lyssnar på Moneybrother för att känna mig lite hemma.

Zebran är med och jag har köpt mig en blomma. Det här ska nog gå bra!

2 kommentarer:

Erik Holmstedt sa...

Det kommer att gå bra Klara. /Pappa

Korpen sa...

Det är INGET fel i att vara nörd.