fredag, september 11, 2009

Till alla jag aldrig har tid att prata med

För nästan första gången på två veckor har jag en timme för mig själv utan planer. Spenderar så mycket tid som möjligt med nya trevliga roliga intressanta spännande öppna personer.

Allt är som så självklart och jag vill berätta allt för alla, men det skulle inte gå. Mitt rum ser jag i en kvart på morgonen när jag borstar tänderna och när jag går och lägger mig på kvällen.

Jag älskar det!

Och löven har inte ens en gul ton i sig

3 kommentarer:

Erik Holmstedt sa...

Glad att höra att du trivs som handen i lovikavanten. /Pappa

Anonym sa...

gårdagens citat av fru dagis
"äppelträden dignar av frukt i sundsvall. sydliga breddgrader är också fint."

änglavax sa...

jag är helt klart med på det citatet. viste lixom inte att det kunde vara det