fredag, augusti 28, 2009

Hejdå Luleå!

Om knappt tre timmar går tåget från Luleå. Jag har i stort sett koll på allting, tror jag. 5 väskor och lådor verkar jag ha fått packningen till, plus kanske min gitarr. Har inte riktigt bestämt än om den ska få följa med, men jag tror det.

Jag förstår egentligen inte min oro över packningen. När jag har åkt till Björkliden för att jobba brukar jag ha med kanske 7 kollin, och då är det skrdor oxå, världens mest bökiga sak. Jag tror att det är för att det tar så lång tid, och jag är nog inte den enda som flyttar med tåg idag. Skönt är det att jag kliver av på sista stationen.

Snart är jag västkustbo. Någon gång ska man ju prova på det med

3 kommentarer:

Öronräv sa...

hejdå klara .o/

Therese sa...

vad ska du plugga då? lycka till med studierna :)

änglavax sa...

Tess: Ska plugga allmän linje naturvet. istället för att härva på komvux... inget för mig

Cissi: hejdå! du missade en sushimiddag i veckan. jobb är meck ;)