lördag, juli 11, 2009

Halla?

For ungefar en och en halv vecka sen skaffade jag en besoksraknare har pa bloggen. (Angrar som satan att jag inte gjorde det redan nar jag for ivag.) Snart har jag haft 200 besokare sedan den skaffades, och i snitt ligger besokarantalet pa omkring 20 personer per dag. Misstankte fran borjan att det var sis och foraldrarna som var in varannan timme var och kollade, men fran sis sager att hon anvander rss, sa hon raknas inte ens.

Sa jag ar sjalvklart nyfiken vilka ni ar som foljer mig pa min resa! Jag har gett ut adressen till lite folk, och har hort ryktas om att foraldrarna har lamnat den till nagra stycken oxa. Ar det nagon som kanner att dom vill vara med i en liten gallup och bara skriva i kommentarerna vem dom ar? Sa jag har ett humm om vem jag skriver for?

(Och allt for att fa lite bekraftelse...)

6 kommentarer:

Anonym sa...

det borde du kunna kolla på besöksräknaren. varifrån besökarna kommer och hur många unika ip.nummer. och vad de har googlat på. jag tänkte glädja dig med en kommentar, mest för att jag har så förbannat jävla skittråkigt. inte ens fåglarna pratar med mig. ibland har jag funderat på eremitlivet och tänkt att det verkar rätt gött. men när man utsetts för det, om ön i väldigt mild grad så är det inte så gött. det är mest leda. och då har jag inte varit ensam mer än ett par dagar. ja, detta handlar mest om gnäll, men det är än dock en hälsning. ha det bäst.

/ mirjam

Sara sa...

Jag läser, såklart!
Tänk om bror min vore lika bra på att berätta vad han håller på med. Lost in India...

Unknown sa...

Jag följer din blogg därför att jag är avundsjuk på att du får resa. Hälsn /alg

Unknown sa...

jag kollar ibland, för att hålla koll på vad nästa generation håller på med.
kram

Anonym sa...

Faster Karin i Malmberget följer din blogg sporadiskt. Ser att du haft många härliga upplevelser. Har kommit hem från ett trevlig grillparty hos dina föräldrar i Luleå i helgen.

Anonym sa...

Själklart läser jag dig! Alltid!

...men det visste du redan...

/systern