måndag, juni 08, 2009

Pillerknaprare

Det tog två veckor och två dagar tills det var dags - det första läkarbesöket. Och ja kära släkt och vänner, det var jag som drog nitlotten.

Har sen förkylningen satte igang på riktigt haft lite problem med mina öron. Gick till apoteket och köppte örondroppar och det släppte. Men i natt när jag skulle sova så hade värken bosatt sig på den andra sidan av mitt huvud, och jag min kropp bestämde sig för att jag bara skulle få typ tre timmars sömn. När Sara kom och väckte mig klockan 9, ovanligt tidigt för oss, var de första jag sa att nu finns det ingen återvändo, jag ska till en läkare. Sagt och gjort, nu går jag på två olika värktabletter och reseptbelagda örondroppar. Öroninflamation är inte att leka med.

Men jag är inte den som ligger inne bara för det. Idag har vi varit på mopedutflykt till Ubud och tittat på galna apor. Men det var värsta fina skogen med djungelträd och lianer.

2 kommentarer:

Erik sa...

Hej Klara.
Det verkar som du har ett högt tempo på Er resa. Du kanske får ta och vila några dagar och låta kroppen återhämta sig. Sköt om dig.
/Pappa

anna sa...

Shit vad du är living large. Sex, drugs and rock 'n roll alltså?