måndag, juni 29, 2009

K, The Vampire Slayer


I Jakarta var jag och klippte mig pa Tony&Guy. Det ar lika bra att sla till stort nar man anda ar pa gang.

Resultatet blev nagot valdigt snarlikt, tycker jag, Buffys frisyr som hon har i Restless i Willows drom. Fast inte svart da, utan min guldblondaktiga farg som jag borjar fa tillbaka.

Men ar faktiskt fortfarande ganska sugen pa svart har. Det far i alla fall vanta till hosten och morkret, och inte mitt under en sol och badsemester mitt i sommaren. Nu har jag ju nastan 20-talsfrisyren jag vill ha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

AHAHAHA!!! Då har vi i princp samma frisyr!

/syster

änglavax sa...

fett fint du!

det ar val som det ar i sangen "(i met a girl bla bla bla) cant remember her name, but i remember her face, cause her sister looked the same"

vi ar nog ganska lika anda, du och jag...