onsdag, maj 27, 2009

vad tycker ni?

En liten gallup bara: Ar det vart for mig att skaffa kontatkort, om jag inte har tankt att ringa, bara skicka sms, och for dom tar det tydligen 6 timmar att komma fram, och mottagaren far med nagra timmars mellanrum innan konstiga sms. Jag fragar for det ar nog mest hem jag kommer att skicka, och ni som tar emot. Det verkar ju ga ganska bra for mig att skriva har och sa..

By the way, dykningen gar bra, idag var vi i havet, imorgon blir det forhopningsvis examen.

1 kommentar:

Erik sa...

Hej Klara.
Det går undan med in dykarexamen, måste var all träning i Kvarnträsket som har grundat.
Tycker ändå du ska skaffa kontantkort, det kan vara bra om vi vill ringa till dig.
I går kom vi hem från våran fyradagars resa norröver. Och som en tillfällighet kom du att bli en länk i en av våra aktiviteter. Mer om det senare i ett mail.
/Pappa