lördag, maj 30, 2009

Dykreflektioner och sa vidare

Tillbaka pa bali nu idag. Det kanns som en evighet sen vi lamnade, fast det ar knappt en vecka. Lordag idag va? Idag firas en vecka i landet och Saras fodelsedag som ar imorgon.

Dyksertet gick galant skulle man kunna saga! jag ar 350 US dollar fattigare, men har numera tillatelse att ga 18 meter under vattenytan. Trollsjon ar tydligen 34 meter djup, det innebar att jag och Sara helt enkelt planerar att ta den avancerade kursen sa vi kan dyka ner till 30. En till Gilitrip spanas pa, sa det far bli da! Nu hoppas jag pa fina dyktillfallen under resans gang.

Vulkanen pa Lombok ser fin ut pa hall, men jag har hort att den ar over 3000 meter hog. kanske lite val att bestiga..

Under de narmsta dagarna ska jag forsoka inleda min surfarkarriar. Jag ar ofantligt nervos infor det, och ar overtygad om att jag kommer att halvt sla ihjal mig.

Resan har borjat pa ett mycket aktivt satt och jag hoppas verkligen att den kommer att fortsatta i samma stil. Jag hann inte ens ga runt hela Gili Trawangan, och det ar en liten promenad pa en timme eller tva. Men som sagt, far besoka on igen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter verkligen spännande med dykning, akta dig bara för odjuren i djupet. Här firar vi alla AnnaGuns födelsedag med sol vind och 30 grader varmt Hälsn Anders L