söndag, maj 17, 2009

Hey morden days

Jag tror att jag skulle bli ungefär världens sämsta hemmafru om den situationen skulle infinna sig.

Jag hatar att laga mat, om jag inte har gått omkring och tänkt på det och laddat i typ ett dygn.

I affärer får jag panik när jag går omkring bland hyllorna och vet inte vad jag ska köpa. Fast jag har en exakt handlingslista har jag ändå glömt typ hälften när jag kommer ut från affären, alternativt måste jag gå tre varv.

Och jag har inte ens nämnt städning, som är ungefär det tråkigaste jag vet!

(Packa faller under samma kategori, fast jag vet att det är för ett sjukt roligt syfte. Inom två dar måste jag gå på apoteket och handla upp mig en jävligt lång lista. Jag gissar att det kommer kräva ett par besök.)

Generation Y. Allt ska serveras på silverfat.

Inga kommentarer: