lördag, maj 23, 2009

Fly away - up in the sky

Framme pa bali nu, alla som undrar! Lite tankar om flygresan.

Ska det inge fortroende hos dom resande nar halften av flygvardinnorna har ansiktsmask pa sig? Ar dom radda for att smitta ner passagerarna,radda for att sjalv bli smittade (men redan i London??) eller ar varlden svinradd (haha!) for svininflyensan?

Hur snabba ar bolagen pa att trycka upp nya halsodeklarationer? det enda dom fragade oss om nu var om vi bar pa nagra symtom av just svininflusensan. Inge sars eller nagra andra sjukdommar dar inte.

Sen har jag redan akt pa min forsta svang av risig mage. Inte det basta som hander under en 12 timmars flygning London - Hong Kong. Men smallar far man ta, jag mar betydligt battre nu.

Nu bar det av ut och ata. Sara har visat mig stranden, dar det dock var for mulet ikvall for att se solnedgangen. Jag har koppt mitt forsta par flippisar har. Stannar pa bali en vecka, sen ar planen att aka bat over till Java.

Pa aterseende!

1 kommentar:

Therese sa...

wiho, kul att du bloggar under resan! bilder måste du ju he ut :)