torsdag, maj 21, 2009

Mot nya äventyr

Från och med nu kommer den här bloggen förvandlas till någon slags resedagbok.

Spenderar just nu min tid i uppsala, på väg till Stockholm någon gång under dagen. Om ett dygn är jag i luften på väg mot stora äventyr. Det känns helt absurt att det redan är slutet på Maj. I Januari när biljetterna bokades så var den en evighet kvar. Nu hoppas jag bara på att jag har allt i ordning. Reseböckerna ska i handbagaget så jag kan sitta och bläddra i det på planet...

Nästa gång är det från andra sidan klotet, skulle jag tro!

1 kommentar:

Erik sa...

Hej Klara.
Kul att se att du har börjat skriva om din resa. Kommer förstås att följa dig under den här tiden. Och det känns som det kommer att bli en lång tid du ska vara borta.
Lycka till.
/Pappa

PS. Tycker du har skrivit väldigt bra i dina tidigare bloggar. Så jag ser fram emot att få läsa dina texter.