onsdag, april 01, 2009

Typiskt

Här har jag gått i några veckor och tänkt, och nästan varje dag kommit på roliga ideer till blogginlägg. Har oxå funderat på ett namn ganska länge. Igår tog jag äntligen tag i saken och skapade.

Och vad händer? Kommer inte på ett smack intressant att skriva om. Prestationsångest någon?

För att berätta något inte så intressant så kan jag säga att vi har haft assoligt hela dan på den lilla anläggningen. Jag har jobbat och slutade först klockan tre. Sprang hem för att hämta solglasögon och bok och så tänkte jag sätta mig i solen och njuta lite. Ungefär fem minuter innan jag slutade så började molnen självklart att hopa sig. Jag trottsade dock och satt och läste i 1½ timme. Slukade. Jag som inte ens tycker att boken är särskillt fängslande. Kul att överraska sig själv ibland. Kan ju tillägga att jag är ledig hela dagen imorgon, och då är det lovat mulet och snö.

Sen tror jag att det har hänt en smärre katastrof. Mer om det senare, kanske. Jag tror seriöst jag börjar bli dement.

(Det första av många kommande onödiga inlägg som jag lovat mig själv att inte skriva)

Inga kommentarer: